Då var denna helg över...

och den har väll gått sådär måste jag säga. I fredags åt jag några godis bitar från dottern påse. I går(lördag), så åt jag först godis istället för lunch. Sen på kvällen blev det en halv påse popcorn, ca 40g. Och några fler godis bitar.
Jag har dock koll på mitt kalori intag och igår gick jag knappt över det jag ska ha i mig. Antagligen för att jag tog godis ist för mat vid lunchtid. Men godis är ju alltid godis och det är onytttigt.
Imorse ställde jag mig på vågen. Jobbigt blev det! Jag upptäckte att om jag stod på ett ställe vägde jag lite mer. Och på det andra stället vägde jag lite mindre. Så vart ska jag stå?? Antagligen där jag vägde mest...
I morgon är iaf min vecko vägning och det blir nog inget minus alls denna vecka tyvär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0