Den här veckan går nog bra

Det känns som att jag har skött maten hittills i veckan. Förutom igår då jag tryckte i mig några choklad bitar och en liten chips påse. MEN överskred inte 1300kcal för det!
Imorse tog jag mig en härlig morgonpromenad i solskenet. Äntligen är isen borta i skogen, där är mitt favorit ställe att gå. Och idag tog jag en ny väg, visste inte vart jag skulle hamna men jag ville gååå :) Jag hamnade iaf efter en stund på en plats där jag kände igen mig och hittade hem igen :D Roligt med nya promenadvägar. Ska nog gå samma i morgon, tyckte den var lagom.

Igår var jag igen på Hälsosamtal. 2.a gången nu sen i Januari. Då satte vi som mål att jag skulle gå ner 5 kg. Och med mina 4 veckors slarv och 2 veckors pause så var det inte mycket tid över. Men visst tusan hade jag gått ner dom 5 kilona! Hon sa att jag fick en guldstjärna :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0