Detta ska bli en bra vecka!

Jag tjuv vägde mig idag.
-0,4kg sen i måndags.
Så denna vecka hoppas jag verkligen på -ett kilo. Men vi får se vad som händer. Jag lägger in alla kalorier i mitt program, Calorific. Och som sagt ska jag ha i mig 1300kcal. Men jag ska försöka att äta lite mindre. Max 1000kcal. Får se om det funkar. Det är svårt. Man vill ju gärna vara mätt och slippa hunger känslan. Jag har börjat äta mera ägg nu. Ett helt ägg och två ägg vitor, jag gör äggröra på det med lite kalkon skinka till. Tomat eller morot på sidan. Det ger mig kanske max 200kcal i en sån måltid. Lite mindre skulle jag tro till och med.

Köpte Viktväktarnas Chorizo korv. Min sambo gillade den inte så mycket. Men jag tyckte den var välldigt god. 83kcal är det i en korv. Lagom tycker jag :) Har också köpt deras soppa (med nudlar) på burk. Supergod! 400ml är 114kcal.



Sen ska jag berätta en annan rolig sak! Jag köpte en tröja till min dotter för ett tag sen med Star wars. Hon gillar det. Men den var i strl 170, alltså alldelles för stor för henne. Hon har strl146.
Så fick jag för mig att prova den :)
Och den satt ju helt perfekt på! Ha ha :) Jag tyckte den var fin :) Antagligen passade den för att jag är så kort (157cm)... och såklart för att jag har gått ner i vikt! Fick ju knappt på mig mina egna kläder i strl. 50 innan :D
Dotterns tröja i strl 170

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0