Första jogging provet!

Jag har tänkt hela veckan nu att jag ska prova på det här med att jogga/springa lite lätt. Och idag när jag var ute på min morgon promenad tog äntligen det stora klivet in mot jogg :) Det kändes lite konstigt först så efter ca 1 minut så promenerade jag igen. Sen kom jag till en nerförsbacke och sprang ner för den och det kändes som att jag flög :) Sen fortsatte jag att springa (inte jogga) uppför en backe också. På ett sätt kändes det skönare att springa lite fortare än att jogga. Men jag ville inte ta i för mycket första gången. Men klart jag kände skillnad i kroppsvikten. Det var lättare och som jag sagt innan så känns det ju inte längre som att jag ska dö när jag får upp flåset lite. :)
Det var en skön första jogging/spring tur i skogen idag! Bjuder på en bild. En aning svettig och röd men jag bjuder på det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0