Helgen med en underbar upplevelse!

Helgen tycker jag har gått hyfsad. Jag har hållit mig till mitt max intag av kalorier, 1300/dag. Dock så delade jag och dottern på en påse av dom nya ugnsbakade chipsen. Lite mindre kalorier i dom. Men dom ingick i dagens intag så jag gick inte över för det.
Men i morgon ska jag försöka hålla mig till 1000 kcal/per dag igen. Det känns bra då. Min sambo tycker jag är helt galen som klarar att hålla det. Han säger att han själv får i sig 2500kcal per dag och då har han koll så han inte går upp. Han retar mig ofta och säger typ:
- 1000kcal, det fick jag i mig på bara frukosten i morse! :)
Då känner man sig faktiskt duktig!

Jag har börjat prenumerera på tidningen ToppHälsa. Och när jag häromdagen läste senaste nummret så fick jag syn på denna bilden. Reklam för BiggestLoser klubben. Men det var absolut inte det jag fångades av.
Utan bilden!! Det är exakt så jag känner mig! Att den där tjocka otränade Victoria försvinner och fram kommer den smalare Victoria. Helt underbar bild! Jag kommer sätta upp den och titta på den när jag behöver lite extra motivation!




Igår var hela familjen på Ikea. När jag gick in på deras toalett och det hängde en stooor spegel där och jag såg helt plötsligt hela mig. Då undrade jag vem det var i spegeln! Herregud vad har hänt?? Det var ju inte jag i spegeln. Sån skillnad mot innan. Där var en mycket smalare och med finare former Victoria. Oj, det var verkligen en underbar känsla. Jag stod där och kunde knappt slita mig :)
Jag tänkte: Fan vad jag är duktig som har gjort detta!! Jag har lyckats! Och om några månader kommer jag vara ännu finare!

Kommentarer
Postat av: Stefan Nilsson

Härligt att höra! Glöm inte bort att ta bilder så att du kan titta tillbaka och verkligen se vilken stor skillnad det är.

2011-04-14 @ 10:09:28
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0