Idag blev det plus på vågen...

fast det var ju väntat! Har i typ 4 dagar nu (påskdagarna) tryckt i mig en hel del godis och annat gott! Man får väll göra det ibland men idag är jag tillbaka i mina nyttigare spår. Sambon har ju varit ledig också och det har varit fint väder. Då har vi varit ute varje dag och då har det blivit att man har tagit sig en bulle, lite godis mm. I går tog jag mig en glass för första gången på väääälldigt länge. Supergott! En kula med daim och en kula med Lion glass.
Så här nöjd var jag då :)

Men det har ju också blivit en hel del i lekparken med bus och spring. Det har varit en jätte mysig helg!
Men nu är det som sagt tillbaks till det lite mer hälsosamma spåret igen.

Och vet ni vad...
Jag har gått ut i linne och kännt mig hyfsat bekväm med det!! :D


Kommentarer
Postat av: Maja

härliga bilder=)

2011-04-25 @ 09:44:13
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0