Klänningar

Som jag nu har avslöjat så ska jag och min sambo gifta oss i sommar :)
Igår vågade jag mig in i en brudklännings affär. Jag provade några. En var jätte fin och jag såg nästan smal ut i den :) Jag trodde aldrig att jag skulle se så bra ut i en brudklänning.
Men jag vet inte om jag kan lägga 7000kr på en klänning. Och vi ska ju inte ens ha ett stort bröllop utan typ 5 minuter i rådhuset :) Nä så det får nog bli som min första plan var. Att kika i affärerna nu när dom vita studentklänningarna kommer.

Kikade inne på Nelly.se igår. Och hittade den här som var väldigt fin. Ser att märket är VILA och tänkte kika in i en sån affär någon dag och se om dom har den klänningen. Men jag är tveksam om att den kommer att passa mig, stoleksmässigt.
Vad tycker ni? Passar den som bröllops klänning? Man kanske kan byta ut det svarta bandet mot ett mörkrött?
Lämna gärna en kommentar! :)


Vernal Dress SEK 499, Vila - NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0