Nya joggingskor...

köpte jag ju i helgen! Min sambo var inne på skopunkten och tog sig ett par skor och eftersom att man får det 2.a paret för halva priset så passade jag på att ta ett par jag med. Det kanske inte är dom bästa men det får duga.
Sko från Skopunkten.com Dessa var det fast det är rosa istället för grönt.

Idag tog jag mig min premiärtur i dom. Supersköna! Och mycket bättre att promenera/jogga i än mina gammla skor.
Solen sken och det var helt underbart. Idag orkade jag jogga i hela 7 minuter utan paus. Kanske inte riktigt så man ska göra men det kändes bra iaf!
Så nu sitter jag här med mitt "träningsadrenalin" i kroppen och mår toppen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0