Påsken är snart här...

Igår tog jag mig en promenads utfflykt med barnen i skogen. Vi skulle plocka påskris men det blev lite äventyr också. Mysigt var det! På kvällen hemma sen så pyntade min dotter påskriset såklart :)


Idag tog jag mig en promenad innan mannen stack iväg till jobbet. Första gången jag har gjort det på en helg. Men jag är glad att jag gjorde det. Känns så skönt efteråt! Och jag hade lite ångest från igår. Jag åt för mycket gott! Först åt jag lite godis på dagen. 2 våfflor med sylt. På kvällen tog jag mig 2 små chips påsar! Allt som allt med annan mat så kom jag upp i hela 1700kcal!! Usch mig! Imorgon är min vägningsdag och jag hoppas att det inte har satt sig utan att jag får en siffra jag blir nöjd med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0