Veckan fortsätter...

I två dagar nu så har jag lyckats hålla mitt kalori intag till max 1000/dag. Jag har valt nogrant vad jag har stoppat i mig. Försöker skära ner på kolhydraterna igen. Äter därför inte lika mycket bröd längre. Försöker att dricka lite mer också eftersom att det mätter lite. Jag hoppas ju på att magsäcken ska krympa snart och vänja sig vid mindre mat intag och då kommer det ju bli lättare. När jag började min viktnedgång i september så tog det ca 3-4 dagar innan magen hade vant sig och det kändes lättare. Men dom första dagarna var jobbiga! Tyckte jag var hungrig jämt. Och sen att bara lägga av med allt gott. Men det gick då så det kommer att gå nu med! :)
Imorgon planerar jag att återigen väga mig. Får se om det har hänt något på vågen. Hoppas på liiiite iaf :)
Jag tycker att det händer saker med kroppen. Smalare vet jag inte om jag blir men liksom alla stora veck och dubbelmagar jag har haft har blivit mycket mindre. Mina fettvalkar på ryggen är snart borta helt och när jag har tröja på mig så syns dom knappt, härligt! :)
Jag längtar tills magen försvinner med! :D


Jag snart?? :D   --------->


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0