Veco vikt 11/4-10

Veckans resultat hamnade sist på -1kg.
Jag är supernöjd. Klart det hade kunnat gått lite bättre om jag inte hade fuskat så som jag gjorde. Jag åt denna vecka 2 små chipspåsar med 150kcal/påse. Och sen delade jag och dottern på en påse där jag ungefär fick i mig  300kcal. Och i söndags åt jag 3(!) chokladmuffins. Men som sagt så håller jag mig till max 1300kcal/dag. Så om jag vet att jag tex ska äta lite chips på kvällen så väljer jag antingen väldigt nogrannt vad jag äter för mat under dagen eller så hoppar jag över ett mål.
Denna vecka ska jag igen försöka hålla mig till 1000kcal/dag. Får se hur det går. Ska också försöka mig på att börja jogga nu när våren verkar ha kommit på riktigt. Spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0