Det bästa beslutet!

Sonen har haft feber och varit sjuk hela veckan så det har inte blivit tillfälle att skriva här inne.
Men idag åkte jag och dottern en sväng själva till stan medans sonen var hemma med sin pappa.
Det är nämligen hans 2-års dag idag! :)
Vi åkte in för att köpa lite presenter till honom. Jag kunde däremot inte låte bli att kika lite på kläder. Har hållt mig nu sen i julas. Jag hittade en jätte fin jacka på Lindex. Jag har alltid viljat ha en sån... men såklart inte kunnat ha den. Och nu passade en strl L mig utmärkt! :) Får se om jag köper den annan dag eller så hittar jag en annan :)
Jag gick idag in på MQ!! Jag har nog aldrig varit inne där förut. Det är en sån affär jag anser är för "smala" människor. Och jag hör inte hemma där. Men idag vågade jag mig in där... och visst fanns det kläder där som säkert passade, men jag hittade inget jag gillade. Men det var ett stort steg och stor "vinst"!
På hemvägen när jag hade tid att fundera över allt. Så kände jag direkt- Att gå ner i vikt är det bästa beslutet jag har tagit i mitt liv!
(förutom att skaffa mina barn då ;)

Vägrar vara fet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0