Drömmer lite...

Sitter just nu och surfar på Tradera.se.
Jag brukar sitta där och kika på både kläder till mig själv och kläder till barnen. Mest för att det är roligt, man vet ju aldrig vad man kan hitta.

Som jag sagt innan så hade jag innan min viktminsking strl 50.
Nu när jag är inne på Tradera så tittar jag under storlek 42/44 och det känns så overkligt. Jag försöker hela tiden att tänka att jag är duktig som har kommit så långt. Men kan ändå inte låta bli att se dom mindre storlekarna och drömma om att komma i dom.
Idag har faktiskt varit lite jobbig dag. Jag känner mig inte direkt peppad att gå ner i vikt. Jag har igentligen hela dagen varit sötsugen. Men som tur är har jag iaf haft diceplin att inte äta något dumt.

Idag har maten sett ut såhär:

Frukost: youghurt, 2 kokta ägg
Lunch: Sallad med tonfisk, liiite vitlöks dressing
Middag: 1 kotlett med wook grönsaker
Några oliver.
Middag2: 1 kotlett

Har stoppat i mig en apelsin och druckit 2 koppar kaffe med mjölk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0