En bra morgon

Idag började jag dagen med att äta lite yoghurt och dricka lite kaffe med mjölk. Sen lämna sonen på dagis. Planerade för att ta mig en promenad. Den vanliga jag tog i höstas. Men nu var det is på nästan hela vägen så det blev ju ingen direkt snabb promenad. När jag kom längre fram så var det dock ingen is och jag gick snabbt då. När jag kom hemåt så kände jag att jag inte var redo för att avsluta min promenad. Så istället för promenaden som brukar ta 15 minuter så gick jag en på 40 minuter idag! Och brände då bort ca 236 kcal. Det kändes ju grymt. Jag kände ju väldig skillnad sen i höstas när jag promenerade. Det var mycket lättare nu :)
Hemma sen så gjorde jag mins sit-ups och push-ups innan jag satte igång och körde ett pass Just dance med mitt wii på 30 min :) 179 kcal försvann där :)

Jag är så nöjd med min morgon!! Jag gillar verkligen att jag får röra på mig nu :) Det skulle jag aldrig ha sagt innan... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0