Imorgon vägning :)

Jag ser faktiskt framemot imorgon dagens vägning. Det är verkligen inte ofta jag gör det.
Men helgen har gått så otroligt bra. Förutom att jag åt en liten påse nötter OCH gurka med dipp igår. Men jag har kommit in i en tränings fas nu. Jag vill så gärna träna ngt. Få röra på mig. Har dansat ca 45 min varje dag med mitt wii och bränner då ca 270kcal. Och det är ju superbra, enligt mig iaf! :) Och så har jag börjat att göra några andra små övningar för att få upp flåset och även sit-ups och några push-ups. Och det känns jätte bra. Har insett efter lite diskussioner med sambon att röra på sig för att få bort lite extra kalorier varje dag nog kan göra en del ändå. Hitills har jag ju inte rört mig ngt speciellt extra men ändå gått ner. Så ska bli spännande och se om det blir någon ändring.

Naturdieten jag skulle börja med i morgon sket sig ju helt. Hade inte riktigt pengar till det kände jag. Det går väll ändå åt ett litet paket på tre dagar. Kändes bättre att köpa riktig mat som även barnen kan äta då. Men jag ska nog försöka prova naturdiet om några veckor.

Imorgon väääägning... :D

Bilder från google.

Push up Push ups

Sit up Sit-ups

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0