Inte långt kvar till mål! Även om det kommer att ta sin tid.

Imorse fick jag mig en promenad. Valde att ta en uppförsbacke idag. Det gick bra förutom att det var ganska halt överallt. Idag vägde jag mig och det var nog tur för nu känner jag att mensen är på väg, och då går jag ju alltid upp lite.

Idag stod vågen på:

73,9kg
-0,9 kg
sen i måndags.

Helt underbart att se en 73.a på vågen! Och jag börjar inse att jag inte har långt kvar till mitt mål nu! ca 4kg kvar bara!! Så nu ska jag fundera ut något som jag ska unna mig när jag väl når 70kg.

Vad har ni unnat er med? Eller har du något bra förslag till mig?

Lämna gärna en kommentar!

Här kommer en nytagen bild. Men jag lovar att jag ser smalarare ut än vad jag är :) Men bra för självförtroendet! :)



Kommentarer
Postat av: Lina

Hej och tack för en inspirerande blogg!! Jag håller precis som du på att gå ner i vikt, och har på de senaste 3 veckorna gått ner från 85 till 77,5.



Jag har själv valt att belöna mig själv med en utlandsresa i slutet på mars, och bestämt mig för att som mest väga 70 då :D En bra (ganska dyr) morot, som gör mig taggad till tusen varje dag!!



Kämpa på!

2011-02-15 @ 21:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0