Lite tips idag :)

Idag gick jag en promenad på ca 30 minuter. Säkert 10 minuter var i uppförsbacke :-)
Sen blev det mina vanliga övningar när jag kom hem och så en 30 minuters dansande med wii.
Idag har jag faktiskt ont i mina mag muskler när jag rör mig :)
Känner mig peppad men man vill ju bara att alla kilon ska försvinna direkt.

***********************************************************************************
Tänkte tipsa om en sida där man kan räkna ut sitt BMI,kroppsfett mm.
http://www.markazits.com/diet/bmi.php#bmi


Och så vill jag tipsa er som har en Android mobil tele
Jag använder ett pogram som heter- weight loss/cardio trainer.
Det är två program som hör ihop. Dom är gratis att ladda ner från android market. Man kan lägga in sin träning, vilket jag gör varje gång. Och den räknar då steg, hastighet,längd och kalorier. Man kan även använda GPS för att se vart man har gått. Och man kan ladda upp sitt resultat på tex, Fb och twitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0