Min dag

Inatt var lillen vaken så det blev inget dagis för honom idag. Vilket innebar att det inte blev någon morgon promenad för mig. Men jag ställde mig och dansade 45 min med wii iaf :) Men fick faktiskt lite ångest över att jag inte fick röra mig mera. Men får väll ta och städa lite sen eller något, det bränner ju också bort lite kalorier :)

Idag när jag gjorde mina sit-ups och andra övningar så tog min sambo fram sina vikter. Och han ville visa mig olika övningar och han var så exalterad över det. Han var så söt så jag låtsades vara mer intresserad än jag igentligen var :D Är inte så sugen på att träna med vikter, men han visade en bra övning för låren som jag ska lägga in i mitt dagliga "tränings-chema".

Igår tog jag ett jobbigt beslut- Att ta av min förlovningsring! Den har blivit för stor, eller mitt finger har blivit för litet rättare sagt. Jag har kollat om det gick att göra den större. Men dom sa att det var en så pass stor bit dom skulle ta bort att då var dom nog tvungna att ta av texten inuti. Och det vill jag ju inte! Så den får ligga så länge. Ska nog köpa en kedja senare och ha den runt halsen. Saknar den på mitt finger :(

Imorgon ska jag ställa mig på vågen har jag tänkt. Hoppas på lite mera minus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0