Vågen är snäll :)

Vägde mig idag igen. Måste ha stenkoll nu så den inte går upp igen!

75,1kg
-1,1
kg sen i måndags.

Har jag riktigt tur nu så får jag se en 74,a på måndag :D

Nu kommer motivationen tillbaks mer och mer :)

Igår var hela familjen i stan och käkade på Subway. Deras mackor är ju för goda. Jag smakade även en bit på kakan man får till och gav snabbt resten till barnen :) Sen tog jag en halv marshmallows också, fy mig! Lite senare åt jag också en liten påse nötter ,ca 100g. Så på väg hem från affären sa jag till min dotter - Vi tävlar och springer hem, så mamma får bort kakan :)
Ha ha! Så det gjorde vi, tog väll inte mer än 5 minuter men det var faktiskt kul och några kalorier försvann förhoppningsvis :) Det bästa var ju att jag inte blev lika anfådd som tidigare.

Igår kväll gjorde jag även en "deal" med min sambo. Jag berättade att jag var sugen att prova på att bara dricka naturdiet för att se om det försvinner lite mer kilon snabbare. Så vi bestämde att jag skulle börja på måndag och hålla ut till onsdag! Jag vet inte om det kommer att funka, men jag ska försöka. Kommer väll dö av hunger... :)
Det jag är mest rädd för, är att snabbt gå upp dom kilona som möjligtvis försvinner när jag börjar äta riktigt mat igen.
Men vi får se hur det går! :)

Ha en trevlig helg allihoppa! Ikväll blir det schlager för oss framför tvn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0