Vecko vägning 21/2-11

Efter en vecka med att ha ätit nötter varje dag. Inte fått röra på mig knappt pga att sonen har varit sjuk, ätit gurka med dipp varje kväll, och tagit mig en kaka i lördags så räknade jag med minst +1kg på vågen idag. Men jag tänkte som så att nu är det jag som har valt det. Jag har själv gjort medvetna val om att det kan bli plus på vågen. Så idag ställde jag mig på vågen med skräck men försökte ändå att vara lugn.

Veckans resultat blev:

73,5kg
-0,3kg

Jag fick alltså ett minus istället! :-)
Kändes väldigt förvånande men ändå så skönt! Men denna vecka blir det hårdare tag. Förhoppningsvis går sonen till dagis imorgon och jag kan börja ta mina morgon promenader igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0