Åhh neeej...

Jag ställde mig på vågen. Idag blev det ett stort fett PLUS! Ååh jag får sån ångest. Vad har jag gjort för fel dessa två dagar då?? Jag vet inte. Men kommer nu väga mig på måndag igen och hoppas att vågen är snäll :)

Idag blir det att gå och shoppa på loppis :) Det älskar jag och försöker göra det när jag kan. Min stora tös ska iväg med sin farmor på bio så jag får shoppa själv med lilleman :) Får se vad jag hittar... :)

Det jag äter dagligen nu är:
kotlett med lite bearneis sås.
Sallad med tonfisk.
2 kokta ägg och yoghurt till frukost.

Idag ska jag nog också köpa mig en liten påse med nötter.Det är ju mitt lilla godis jag får köpa på helgen.


Kommentarer
Postat av: Maria

Testa spinning, det är grymt bra för förbränningen! Zumba är också sjukt bra träning, på de passen svettas jag tio ggr mer än på spinningen :)



Var shoppar du på loppis nånstans?? Jag älskar också loppisar, men vet inte alls om många här i stan.



Kram Maria

2011-01-29 @ 17:18:02
URL: http://www.tindraelliotsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0