Dålig dag!

Igår hade jag en lite dålig dag. Maten var väll helt okej. Förutom att jag åt en macka på subway, med ljust bröd. Och så åt jag nötter med socker på. Men jag kände mig lite deppig igår. Ibland är det bara inte kul att "banta".  Att inte få äta gott. Min dotter hade köpt godis och tog fram en marsmallows, som jag älskar , för att bjuda lillebror. Jag var bara tvungen att ta ett bett. Sen ropa jag till henne att ta bort allt godis! :)
Och på subway så fick barnen en kaka och även där tog jag ett litet bett. Förstås är det inte farligt att ta bara små bitar, huvudsaken är att man inte vräker i sig mer. Men ändå kändes det så onödigt! Sen gick vi till mataffären. Och jag fick stå vid kassan och vänta på resten av familjen. Jag fick stå precis bland allt godis. Och såklart såg jag marsmallows! Jag blev så sugen! Och fick en snabb tanke att, det spelar ingen roll om jag vräker i mig en hel påse. Man får ha en sån dag.
Som tur kom jag ur mina tankar. Jag får INTE ha en sån dag. Jag kan inte till låta mig själv till det, då går allt åt helsike, tror jag.
Jag brukar inte ens ta en smakbit. Blir irriterad på mig själv för att jag gjorde det! Ahhh!

Igår tog jag mig en burk Celcius. Dom som ska förbränna 100kalorier :)
Jag tog en av smaken, Orange. Den var god. Och jag tror att jag blev lite piggare av den. Det är ju energi i dom också.

Det är fortfarande ingen som har kommenterat angående bantningspiller! :)
Jag vill gärna veta om det finns något bra "piller" att prova?
Lämna en kommentar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0