Det här går ju bra!

Idag ställde jag in en flaska med 2 liter vatten i kylskåptet. Har ju läst att man ska dricka mycket vatten, bla för att det mättar i magen. Har hitills druckit upp halva, så får se hur det går med resten :) Vatten är väll inte det godaste man kan dricka men ner går det ju :)

Idag har maten sett ut så här än sålänge:
Frukost: Yoghurt och kaffe med mjölk.
Mellis: 1 apelsin. (jag var iväg och hade inget annat med mig)
Lunch En chokladshake.
Middag: 3 ägg, lite av kycklingröran från Lidl.

Sambon min ska steka något kött ikväll som vi ska äta. Allt han äter är bra mat så jag vet att jag kan äta samma utan att ha dåligt samvete. Han äter aldrig godis och annat gott heller. Det är skönt att inte ha någon annan som sitter bredvid och trycker i sig. Förutom min dotter då som har en egen godis hylla... Men jag har hållt mig därifrån :)

Imorgon efter att jag har lämnat sonen på dagis ska jag sticka till stan och gå in på Netto. Dom säljer from imorgon Naturdiet pulver 15 port, för 99kr. Hyfsat billigt. Så ska köpa mig ett pack eller två så att jag har hemma.

Tips!
www.Netto.se

Naturdiet 15 pack 99kr st!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0