En bra kännsla i kroppen!

Jag känner mig piggare i kroppen! Jag känner mig nästan lite lättare också :-)
Jag tror att min magsäck faktiskt hade töjt ut sig lite över jul och nyår. För det känns som att jag inte längre behöver äte lika mycket och lika ofta. Jag slarvade nog för mycket och åt större portioner är jag borde innan min " nystart". Det känns underbart att vara Back on Track :)

Strax tänkte jag slänga på mitt Michael Jacksson spel till wii, och skaka loss :) Lite extra motion.
Och det är så himla roligt!




Gårdagens mat såg ut såhär ungefär:

Frukost: yoghurt, kaffe med mjölk.
Lunch: 1 Naturdiet bar.
Lunch2: 1 kotlett.
Middag1: Kaffe med mjölk, 1 apelsin
Middag2: 1 Caffe Latte shake
Kvällen: 1 Halv gurka med dipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0