Fettförbrännande...

Idag var jag allt sugen på att väga mig. Men ska försöka hålla mig till min vägningsdag, vilket är måndagar. Endast! :)
Det går bra med maten och jag känner mig hyfsad nöjd. Tycker fortfarande vissa dagar att jag äter för mycket apelsiner, äter säkert 4 st per dag. Och jag vill gärna köpa nötter när jag är i affären, men jag har bestämt att det får jag endast köpa på helgen. Det får bli mitt "unnar" godis :)

Igår kväll började min sambo prata om att han hade hittat bra fettförbrännare. Kapslar såklart som jag hatar. Men han vill iaf att vi ska prova dom. Så idag blir det antagligen in till stan för inhandling.
Jag har länge letat efter just fettförbännande men har inte riktigt tagit tag i att prova det så jag är faktiskt riktigt nyfiken nu :)

Igår fick jag mig en 40 minuters dansande med wii,et. Kändes bra eftersom jag nog inte har dansat på iaf en vecka nu. Men jag får ju mina små promenader varje morgon när jag lämnar och hämtar min son på dagis. Bättre än inget iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0