Fuskade...igen :)

Jag tänkte ju hålla mig borta från vågen tills på måndag. Men igår kväll när jag skulle lätta på hjärtat för min sambo om hur jobbigt det var att inte tjuv väga säg mitt i veckan. Att jag skulle hålla mig tills på måndag!
Då säger han: Men varför då??
Ja varför då igentligen?! Jag hade inget bra svar... så imorse vägde jag mig.
Sen i måndags:
-1,1 kg!

Så det blev en väldigt bra start på min morgon! Och som vanligt när vågen visar minus så blir man extra peppad.
Jag har hela tiden tänkt att när jag kommer ner till min målvikt (70 kg) så ska jag börja träna.
Så jag har börjat kika lite nu. Är inne på Friskis&svettis just nu. Mest för att det finns här i närheten. Tänkte ta en tur på gåband och kanske spinning. Men har aldrig tidigare tränat så känner mig ju inte så hemma på den fronten! :)
Jag vill inte bygga muskler, är rädd att vågen inte ska gå ner då. Utan jag vill svettas och få bort fettet :D

Någon som tränar som har ett bättre förslag?
Lämna gärna en kommentar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0