Fy mig!

Idag åt jag först en skål med vaniljyoughurt och sen tog jag en kaffe. Sen blev det ägg och apelsin efter det. Till middag blev det tacoköttfärs med lite för mycket cream freache till :) Helt okej mat hela dagen. Men sen kom sötsuget! Jag har inte fått sånt sug på väldigt länge nu. Som tur var så hade jag precis skickat med min dotter det sista godiset vi hade hemma eftersom hon skulle till sin farmor. Men jag lyckades tyvär hitta en godisbit och några ischoklad. Fy mig! Jag vet inte varför jag helt plötsligt inte kan stå emot! Jag vill ju så gärna att vågen ska gå neråt nu. Men det där plusset över jul och nyår har gjort mig en aning deprimerad och det känns hopplöst...

Fick idag hem en tröja som jag har köpt på tradera. Den passade utmärkt. Strl 42/44 :)
Var även nere i källaren idag för att hämta upp lite gammla kläder. Kläder som jag inte har haft sen jag var säkert 19 år då jag vägde ca 65-70kg.
78kg har jag inte vägt på mycket länge utan har legat närmare 100kg hela tiden. Så det är verkligen lycka för mig nu. Men jag vill ju ner mera nu!! Helst ska alla extra kilon vara borta i morgon! :)

Tänkte bjuda på en nytagen bild. Och där jag faktiskt tycker att jag ser helt okej ut. Jag själv ser faktiskt skillnaden mot innan. Jag ska försöka hitta en äldre bild för att ni ska få hjälpa mig att jämföra :)


Jag, 78kg :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej! Tror inte där är någon som inte har gått upp över jul och nyår! Tänk istället på vad du presterat hittills och att du faktiskt kom i en 42/44. Bara det är ju en superbra prestation!! Själv har jag måååånga kilo kvar tills jag kan ha på mig en 42/44. Och mååånga kilo bara att komma under 100kg. Men vi kämpar på båda två!

2011-01-04 @ 09:05:09
URL: http://lskadefamilj.blogspot.com/
Postat av: Victoria

Tack Sanna! Jag försöker att tänka så men ibland är svårt. Men som idag när vågen visade minus så blir jag extra taggad att hålla min diet!

Hoppas det går bra för dig!

2011-01-04 @ 09:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0