Godmorgon! :)

Imorse ställde jag mig på vågen för att vara säker på vikten, en extra koll. Den stod idag på 77,3 kg, så det stämde ju bra. Jag hoppas att på måndag ska den stå på 76,5 kg. Då har jag gått ner ett kilo den här veckan. Säkerligen kommer jag väga mig på torsdag eller fredag igen. Jag kan ju inte hålla mig borta från den där vågen! :)

Idag snöade det när jag lämnade sonen till dagis. Och ingen som hade skottat. Idag tog jag vagnen, dum som man är. Trodde faktiskt dom skulle ha tagit bort snön på vägen iaf. Men icke, så det blev till att pulsa och trycka på vagnen i snön. Blev riktigt trött i benen av det, bra där :)

Jag åt min yoghurt som vanligt till frukost. Köpte icas egna sist. Och den är faktiskt riktigt god och krämig! Jag borde väll igentligen ta en med lite mindre fett i men nu blev det så här :) Icas youghurt jordgubb/vanilj. 2,5% fett.


Kommentarer
Postat av: Ida

Såg din länk på familjeliv, verkar om att vi har samma mål! :)

2011-01-06 @ 10:52:39
URL: http://dobelieve.blogg.se/vagenhem
Postat av: Anonym

Hej! jag följer lchf-metoden och kämpar om att få bort ca 35 kg. Välkommen in =)

2011-01-06 @ 11:10:03
URL: http://giboo.blogg.se/
Postat av: Victoria

Välkommen Ida! Vad har du för start vikt? Och vad kör du för "diet"? Alltid roligt att ha andra att tjöta med! :D Heja på!

2011-01-06 @ 22:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0