Helnöjd!

Jag känner mig så nöjd nu hur det går med maten. Jag känner det i kroppen. Och allt jag vill är att ställa mig på vågen! Men jag måste vänta till på torsdag, då förhoppningsvis mensen är borta. Hoppas på att få se att det står 75 kg. Men jag tror inte det riktigt.
Jag gläds över hur mycket lättare vissa saker är efter att ha tappat 12kg. Jag orkar med min lille son(2år snart) på ett helt annat sätt. Jag orkar bära honom mera. Det blir inte mycket av det längre men när det väll behövs så orkar jag! Och han sitter mycket bättre på min höft nu :) Innan blev jag stressad bara av tanken att jag visste att något skulle bli fysiskt jobbigt. Men inte nu längre. Är mycker mer lugn.

Som jag har berättat tidigare så är ju mitt mål satt till 70kg. Och därefter får jag se hur jag fortsätter. Så har jag sagt. Men den motivationen jag har nu så känner jag att jag absolut vill ner till 60 kg! Och jag har räknat ut att om jag fortsätter att gå ner 1 kg i veckan så kommer jag att väga 60 kg lagom till juni. Lagom till sommaren. Kanske att denna sommaren kan bli speciell. Kanske att jag går ut med kort kjol eller klänning. Utan att skämmas!
Jag hoppas hoppas! :)

Kommentarer
Postat av: polly

grattis!!! jag ska börja nedgång på söndag!!

2011-01-19 @ 16:36:37
URL: http://polly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0