Inge roligt längre...

Jag känner mig riktigt deprimerad nu angående vikten. Igår tog jag mig några godis bitar t.o.m. Spelar ju ingen roll, kände jag då. Det går ju åt helvete nu ändå. Det gick ju så bra innan. Jag har ju gått ner så mycket!
Kanske är det som min sambo säger. Att jag känner mig nöjd med hur jag ser ut nu och därför inte är lika noga med maten? Visst, jag är supernöjd. Men jag vill fortfarande gå ner till minst 70kg. Nu har det gått ner och upp i snart tre veckor och jag tappar motivationen.

Imorgon- Yoghurt till frukost. Ägg och shakes till måltider. Och däremellan tar jag mig en apelsin när jag känner för det. Kanske en kyckling bit någon dag.
Inga mer knäckebröd eller nötter.

Jag måste hitta motivationen igen, HJÄLP!





Bild från Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0