Lingonveckan...

Har fått kommentarer här ang när jag frågade vilken smak av naturdiet som är godast.
En skrev att allevo är godast och en skrev modifast.

Är dom kanske godare är Naturdiet då? Eller finns det ett annat märke som är godast?
Lämna gärna en kommentar!

Skulle vara kul att få veta! Har alltid köpt Natur diet men kanske dags att prova något annat då.
Igår så provade jag att göra en Caffe Latte shake med vatten. Jag har provat att göra Choklad shake med vatten men har inte tyckt att det har gått att dricka!
Men igår tyckte jag att Caffe Latte shaken med vatten faktiskt blev väldigt god! Jag ville nästan ha en till :)
Bra det, så slipper man ju dels handla mjölk typ varje dag. Och så får man ju bort dom kalorierna och kolhydraterna. Jag kör en specialare när jag gör mina shakes :)
Jag har som en mixer där jag blandar dom. Det gör att dom blandas ordentligt och jag känner aldrig det där
"sandiga" som blir annars. Då går dom inte att dricka tycker jag!

Blandar ni i vanlig shaker? Är det ok tycker ni?
Lämna gärna en kommentar!

Idag kom mensen. Jag gå alltid upp i vikt då. ca 0,5-1kg. Men som tur är brukar det alltid försvinna snabbt efteråt. Så nu blir det vägning nästa fredag kanske.

Jag har varje dag nu ställt in 2 L vatten i kylskåpet. Dom första dagarna har jag bara lyckats dricka ca halva, alltså 1 L. Men igår fick jag i mig hela 2 L! Jag dricker det till maten. Kanske 2-3 glas varje gång och det känns som det hjälper till att göra mig mättare och att jag håller mig mätt längre. Jag trodde jag skulle få springa på toa hela tiden :) Men tycker faktiskt inte jag har gjort det speciellt mycket mer.

Idag ska vi iväg till min sambos familj och ha mysigt! :)

Ha en bra dag allihoppa!

En bild jag tog en morgon när jag var ute :)

Kommentarer
Postat av: Em

Naturdiet är absolut godast. Speciellt päronsmaken Mmm... Modifast vanilj är också god, speciellt med lite mjölk och lite kanel i!

2011-01-15 @ 23:54:01
URL: http://emalltoinget.blogspot.com
Postat av: Victoria

Ja päron är jag lite sugen på att prova. Synd att dom inte finns i dom större storlekarna.

2011-01-17 @ 19:33:54
Postat av: Kajsa

Jag tycker att naturdiet cafe latte är den godaste smaken som jag har testat, men jag har inte testat så många andra, mest nutrilett och naturdiets olika smaker. Jag gör precis som du och blandar med mixer, klumparna får jag annars kväljningar av! =)

2011-01-20 @ 10:57:54
URL: http://babywilmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0