Shopping dag!

Idag blev det shopping dag! Det är ju alltid roligt! Jag åkte iväg med sonen medans sambon åkte iväg och tränade. Det var nästan inget folk alls och det var jätte skönt. Speciellt när man kör med barnvagnen, ingen att trängas med :)
Jag köpte fakiskt enbart saker på rea. Inte meningen men så blev det. Och desto billigare :)
Jag köpte två par örhängen till mig. :) Det andra paret ser ut som en dragkedja, men dom har jag just nu på mig så jag får fota dom vid ett annat tillfälle :) Sen hittade jag världens snyggaste tröja! Min färg som jag älskar, turkos! Adidas tröja från Intersport. Sen blev det såklart lite annat smått och gott, lite till barnen och så. Idag åt jag en macka på Subway. Dom är ju för goda! Och igentligen inte onyttiga förutom att det är bröd. Men jag "unnade" mig det idag :) På kvällen blev det 2 st kottletter. Mmm!
     Här är dom ena. Fina?

  Vad tycks? Snygg va! Jag är supernöjd! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0