So far so good!

Gårdagen gick väldigt bra. Jag var motiverad hela dagen och är det fortfarande!

Så här såg gårdagens mat/motion ut:

Frukost: Yoghurt och kaffe med mjölk.

40min dansande till wii.

Lunch: Färdig shake.

Middag: Liiiiite lasagne. (vi var bortbjudna och jag tog lite för att vara artig :) )

Middag2: Färdig shake. Blev så lite lasagne så jag blev ju inte mätt.

På kvällen: 1 kotlett.

Under dagen blev det också 3 apelsiner och 3-4 koppar kaffe med mjölk.

Så det var en helt okej dag mat mässigt.

Vet ni mera då?! Jag gjorde för första gången sit-ups! Ha ha! :) Det gick ju ganska smidigt men vet inte om jag gjorde rätt. Min sambo får nog visa mig sen. När jag för övrigt berättade detta för min sambo så säger han att man inte kan förbränna fett på bara ett ställe. Alltså att sit-ups inte hjälper för att få bort mag fettet. Nähä, det var ju därför jag ville göra dom!
Han sa också att enda sättet är just att gå ner i vikt.

Någon som vet hur det är med det? Eller hur man kan få bort fettet på magen? Kommentera gärna!

Kommentarer
Postat av: m

också hört att man inte kan träna bort fett från ett visst ställe. så synd! vill också bli av med magen =)

2011-01-14 @ 09:22:36
URL: http://maryshome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0