Tabletter?

Jag köpte för ett tag sen Hoodia Perfect. Efter mycket läsande på internet om dom. Hoodia kommer ifrån kaktusar och ska göra att man blir mätt fortare. Man äter mindre och går då ner i vikt. Många sidor jag läste på så skulle man hålla sig flera timmar ifrån att äta. Lät ju jättebra! Man vet ju heller inte förrens man har provat.
Man ska ta 1-2 kapslar en timma innan måltid.
Första dagen åt jag soppa och blev helt plötsligt proppmätt efter halva skålen. Jag trodde jag inbillade mig så jag fortsatte att äta men till slut höll jag på att spy av mättnaden!
Oj då, tänkte jag direkt. Det måste vara Hoodia.
Dagarna efteråt så vet jag inte om jag kände av någon effekt. Jag tog 2 kapslar på morgonen. Kanske tog jag dom vid fel tidpunkt, jag vet inte. Men eftersom att jag avsky kapslar, jag kan knappt stoppa dom i munnen, så slutade jag ta dom efter ca 1 vecka.
Ärligt kan jag inte säga om dom funkade eller inte.
Men nu till min fråga. Jag är sugen på att prova något annat. Fettförbrännande eller som stoppar kolhydrater har jag tänkt. Helst tabletter eller pulver då.

Har du provat några tabletter som funkade? Eller några som inte funkade? Ge mig tips!!
Lämna en kommentar!


Har ni förresten provat drickerna Celcius?
Man ska bränna bort 100 kalorier bara genom att dricka dom :)
Jag förstår ju att man måste dricka ett antal per dag för att det ska göra någon skillnad alls. Men jag ska ändå prova några imorgon.
100 kalorier bort är ju alltid 100 kalorier bort :D

Perfect Hoodia 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0