Tisdag

Denna dagen har också gått bra. Tyvär har det inte blivit något dansande till wii. Jag orkade helt enkelt. Var för trött efter en tung natt där sonen vaknade lite för ofta :)
Än så länge har dagen sett ut så här matmässigt:

Frukost: yoghurt.
Kaffe
Lunch: choklad shake.
Lunch2: 2 stekta ägg.
Mellis: 1 avocado, 4 skedar av en kycklingröra från Lidl.
Middag: 1 Kyckling file

Det blir säkert ägg på kvällen och apelsiner. Kaaanske att jag gör mig lite gurka med dipp. Man måste ha gott också. Och det har inte gjort någon skillnad innan i viktnedgången.

Det var för övrigt väldigt längesen jag smakade på en avocado men det var helt okej. Har läst att det ska vara bra att äta en avocado om dagen. Bra fett där i.
Och min sambo kom precis hem när jag satt och åt- Oj avokado, det är säkert bra! Många som tränar äter det.
Kände jag mig duktig att jag visste det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0