Torsdag

Som sagt, i morse var det Netto som gällde. Som tur var så hade dom Natur diet där. Var orolig att dom inte skulle finnas. Dom hade dock bara två smaker att välja på. Wildberrys och Caffe latte. Det blev Caffe Latte för mig. Annars är choklad min favorit.

Vilken är din favorit?
Lämna gärna en kommentar!

Köpte med mig en Naturdiet choklad/apelsin bar också för att äta på vägen. Jag har innan fått för mig att dom får mig att må illa, men vägrar inse detta tydligen :)
Jag åt en tredjedel på väg hem. Hemma fick jag trycka i mig resten, så äcklig!! Men det var min lunch så.
Jag tog mig en Caffe latte shake till middag idag. Vet inte om jag tyckte att den var god , eller inte. Det var liksom inte gott först men eftersmaken smakade ju Latte :) Ja det går nog ner iaf! :)

Idag hade jag besök av en kompis och hennes två barn. Alltid roligt med besök. Så klart hade jag köpt kakor. Man måste ju nästan det när man bjuder över folk. Och så bjöd jag på mackor. Själv så tog jag mig bara en kaffe och en apelsin.


Naturdiet Caffe Latte smak

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Min favorit var chocklad när jag drack naturdiet men nu har jag gått över till Allevo (chocklad smak). Den är mycket godare tycker jag =) Jag kör på allevo kick start (äter alltså BARA 5 påsar om dagen)ingenting annat, jag har inte riktigt trott på det men jag har redan gått ner 3 kg på 5 dagar =) Ska köra med det i 2 veckor och fortsätter det så här så är det ju bra. Det funkar ju såklart olika för olika personer men det är något jag rekomenderar =)Självklart är man hungrig men det släpper efter några dagar.



Ha en bra dag

2011-01-14 @ 12:21:09
URL: http://giboo.blogg.se/
Postat av: Andie

Jag provade också caffe latte smaken igår och jag tyckte att den var helt okej och jag kommer att köpa hem en förpackning iaf. Chokladen var också helt okej. Men jag har hört att Modifast ska vara ännu godare.

2011-01-14 @ 13:49:48
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: zasata - en punk morsa.

är det koffein i denna med?

2011-01-15 @ 22:38:40
URL: http://zasata.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0