peppning tack :)

Idag har jag ätit ägg röra, utan mjölk eller något annat i. Sen har det blivit youghurt, apelsin och en wasa knäckebröd. Och nu på kvällen blev det lite nötter. Helt okej dag matmässigt. Kanske för mycket kolhydrater men det får gå ändå. Finns väll värre saker att äta :)
Det blev också, nästan en timmas spelandes med wii. Och lite spring i trappan då jag tvättade idag och tvättstugan ligger längst ner och det finns ingen hiss i vårat hus. Så det känns bra att jag fick röra på mig idag.

Mycket av min vardag går faktiskt åt att tänka på vikten. Konstant finns tankarna där. Det är jobbigt ibland...
Jag bara längtar tills allt är över och man kan börja äta normalt igen. Självklart kommer jag hålla mig borta från onyttiga saker även då. Men att man kan ta sig en choklad någon kväll utan att oroa sig. Eller äta en extra apelsin utan att tänka på att få i sig för mycket kolhydrater.

Jag letade efter en bild på mitt "gammla" jag. Men jag hittade faktiskt ingen. Inte så konstigt iof eftersom att jag aldrig har viljat vara med på bild innan. Jag har däremot en del porträtt bilder. Så jag slänger in en gammal och en ny här så får ni gärna säga om ni ser någon skillnad! Peppa mig! :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser gladare och piggare ut på kortet ifrån december =)

2011-01-06 @ 11:12:23
URL: http://giboo.blogg.se/
Postat av: Victoria

Tack :) Jag känner mig faktiskt gladare och piggare också! :)

2011-01-06 @ 22:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0