Fredags morgon

Efter att jag lämnade sonen idag tog jag mig en tur till affären. Köpte mat och en del gott. När jag la upp varorna på rullbandet så var det ungefär varannan nyttig och varanann onyttig :-) Oj tänkte jag, undrar vad kassören tänker! :)
Innan jag lämnade affären tryckte jag i mig två bitar av en sån här ----->


När jag kom hem tog jag mig två fullkornsmackor med tomat ---->


Ha ha, ja bra början på dagen eller??! :)

Och till ikväll köpte jag mig en liten påse med smågodis. Jag är inte så mycket för godis så där vet jag iaf att jag inte kommer att proppa i mig.

Ha en bra dag allihoppa!!

Kommentarer
Postat av: Niche Marketing

Awesome site!

2011-06-09 @ 07:24:55
URL: http://niche-marketing.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0