Helgen

Sen jag tog mitt beslut i fredags om pausen så har det inte gått så bra. I Fredags hällde jag i mig nästan en halv påse chips, jag som slutat med chips. Men jag kommer aldrig att köpa chips, det var dotterns som låg kvar. Jag kände på något sätt att jag bara ville äta allt onyttigt jag kunde hitta. Åt upp två rader med mjölkchoklad och tog två kakor. Fast jag slängde båda för dom var inte goda. Men ändå! I går, lördag, åt jag 4 kakor!
Jag fattar inte vad som händer med mig! Eller jo igentligen gör jag det. Jag känner mig äntligen fri! Men eftersom att jag ska behålla min vikt så kan jag ju inte äta så här! Men helg är helg, tänker jag. På måndag kommer jag igång med mina promenader och träningen igen. Och förhoppningsvis kommer jag att äta bra mat också.
Jag har ju verkligen insett värdet av 1 kg! Det är himla lätt att gå upp det, men satans vad svårt det är att bli av med det! Så det sista jag vill är att gå upp i vikt.
Jag vägde mig idag, och konstigt nog så hade jag gått ner 0.3kg sen i torsdags. Men mitt mål är ju inte nu att gå ner i vikt utan att behålla min vikt för tillfället.
Får se hur det fortsätter...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej!! Hitta din blogg på FM, du är jätte duktig. Jag håller oxå på att gå ner i vikt och blir peppad av din resa!!! Kämpa på nu så du inte går upp när du varit såååå duktig!!!! Roligt att du uppdaterar ofta!!

2011-03-13 @ 12:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0