Helt okej start

Idag är tredje dagen på min "nystart". Än sålänge har det gått bra. Har inte stoppat i mig något jag inte borde. Jag tänker på vad jag äter.
Jag har ju innan tipsat om ett program som finns för Android mobiler. Calorific.
(Hittade en sida på engelska där ni kan läsa mer.Klicka här.)

Där man kan lägga in vad man äter, mängden och kalorier. Man börjar med att fylla i sin vikt och hur mycket man vill gå ner i vikt per vecka.
har nu satt den på 0,7kg i veckan och ska då få i mig 1310 kalorer per dag. Jag fyller i varje måltid på ett ungefär och det är ett jätte bra sätt att se hur mycket man har fått i sig under dagen. Ibland går jag lite över i kalorierna men förhoppningsvis går det bra ändå. Detta program är en stor hjälp faktiskt.

På fredag är det våffeldagen :)
Ska ni äta våfflor?
Lämna gärna en kommentar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0