Hopprep inhandlat!

Igår hade jag en stooor svacka! På kvällen blev jag sugen på allt möjligt helt plötsligt. Jag gjorde popcorn som jag delade med min tös. Hon blev förstås glad över att få äta popcorn på en onsdagskväll :) Sen tryckte jag i mig två kakor med choklad på. En wasa knäcke bröd. Och på det gurka med dipp! Vart var botten på magsäcken???
Jag hade inte alls något dåligt samvete heller! Imorse vägde jag mig och det hade blivit ett plus på vågen såklart! Idag har jag inte heller så dåligt samvete. Det är väll tur det iof så jag inte faller tillbaka. För idag blir det inget mera skit. Det känns som att gårdagens faktiskt räkte för mig.

Idag åkte jag in till stan för att köpa mig ett riktigt hopprep. Har lånat tösens men det är ju helt kasst. Så jag köpte detta på Staduim för 99kr(CASALL). Nu kommer det nog inte att bli ngt hoppande på några dagar eftersom att jag har fått sån hosta, så jag vill inte att det ska bli värre.

CASALL Hopprep


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0