Ont i halsen och hostar...

Hostar som bara den! Hela natten har jag hostat. Så idag på morgonen bestämde jag mig för att skippa promenaden och träningen för att vila halsen. Men när jag hade lämnat sonen på dagis och började promenera hem så kände jag att jag ändå ville ta mig en promend. Det är ju så skönt att röra på sig. Och jag blev mera peppad av att jag faktiskt kände att jag VILLE promenera! :)
Så det blev en runda på ca 30min och sen hemma gjorde jag faktiskt mina sit-ups, push-ups och allt vad det heter :) Gör ju några övningar med vikter också.
Sen var jag ju bara tvungen att prova mitt nya hopprep :)
Det var mycket bättre än tösens "lek" hopprep. Men tyvär är det ju ingen höjdare att hoppa inomhus. Så det blev bara en snabbis. Vill att det ska bli varmare så man kan gå ut och hoppa ju! :D
Fast jag vet inte om jag vågar mig ut och hoppa så alla andra ser mig. Tänkte att jag får gå ut med tösen och hoppa så ser det inte lika dumt ut! :D

Vägde mig imorse och vågen stod på 74kg. Vilket innebär att jag har gått upp ca 0,5 kg. Men jag vet ju iaf varför och det var kakorna,popcorna och den andra skiten jag tryckte i mig här om dagen! Men än är inte veckan slut och jag hoppas såklart på att iaf gå ner till 73,5 igen :)

Det känns som att jag börjar att bli den mamman jag alltid har velat vara. En mamma som orkar leka och springa med sina barn. Jag märker hela tiden att jag gör nya grejer. Igår så satte tösen på musik och dansade. Och jag hängde på! :) Så där stod vi och dansade för fullt! Det bästa var ändå att se hur glad hon var att hennes mamma ville dansa med henne!
Idag så sprang sonen upp för en liten kulle när vi skulle till dagis. Innan hade jag nog bara stått kvar och tjatat på honom att komma ner. Men istället sprang jag upp för backen och busade med honom!
Det känns bra i hela kroppen att ha mera ork!

Mina underbara barn! Mina underbara barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0