Skit också!

Igår fick jag för mig att jag skulle synda. Jag köpte en påse med cheeze balls! Jag var sugen och det var över ett halvår sen jag åt dom. MEN, då var jag näst intill beroende av dom!
Så att köpa en påse igår var ett högt spel igentligen.
Jag åt kanske halva påsen (150g), och gav resten till dottern! Det var väldigt gott dom första bollarna. Sen blev det som det är med sånt, man bara trycker in det i munnen!
Efteråt blev jag så där äckligt mätt, nästan illamående. Och kände ju då att det faktiskt inte var värt det, eller speciellt gott heller faktiskt!
Men gjort är gjort och nu vet jag att jag inte kommer att köpa det igen. Iaf inte på ett långt tag.
En annan lite rolig sak var att samtidigt som jag satt och tryckte i mig mina bollar satt jag vid datorn och tittade på kläder på internet! Lite motsägellsefullt :-)


Idag tog jag mig min promenad som vanligt på morgonen, men energin och suget var ändå inte riktigt där. Lite synd faktiskt. Jag gjorde ändå mina övningar när jag kom hem. Och jag är väldigt glad att jag har fortsatt med träningen! Inne på 4.e veckan nu :-)

Igår så sa min dotter att jag var smal :-D Då blev mamma glad :-)

Jag och min dotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0