Söndag

Ja denna helgen har innehållt sin del av onyttigheter ska jag säga. Tyvär. Men jag har koll på mina kalorier och endast igår överskred jag med ca 300kal. Så i princip borde det inte lägga sig så mycket. Men vi får se. Jag ska nog väga mig i morgon (måndag), trots att mensen inte är helt borta. Men det är skönt att helgen är över och vardags rutinerna kommer tillbaks. Måndag- lämna sonen på dagis, morgon promenad och sen hem och träna. :)

Idag ska jag på loppis, hoppas att jag hittar något roligt!

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej!



Har läst din blogg ett tag och jag måste ju säga att jag tycker att du är riktigt duktig och grattis till din viktminskning och lycka till i fortsättningen. Har själv pendlat mycket i vikt sedan jag slutade elitidrotta och sedan jag fick min dotter för ca 1 år sedan har jag inte lyckats gå ner som jag vill. Blev lite nyfiken på lite mer om dig, du skriver lite om barnen ibland men jag undrar lite mer om dig, jobbar du eller är du hemma m.m



Ha det bra!

2011-03-28 @ 01:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0