Äntligen uppdatering :)

Denna vecka har jag nästan bara koncentrerat mig på min vikt. Och med mycket vilja så har det gått super bra! Har varje dag hållit mig till mitt max kalori intag på 1300kcal. Har tagit en promenad/jogging tur varje morgon. Förutom onsdag som kommer att vara min vilo dag. Och detta har gett mig resultat :)
Dock är ju min vägningsdag på måndagar men jag vägde mig idag:

I söndags stod vågen på
71,7kg

Idag
70.6 kg

Nu hoppas jag att vikten håller sig till på måndag. Helgen brukar inte ge så mycket minus.
Men jag är taggad och ska klara av det! Fast jag ska på kalas i morgon, får bli noll tollerans på allt gott!

Eftersom att jag har börjat träna lite mera så tyckte sambon att jag ska ta mig en protein drink efter träningen. Och så lämpligt för att förra veckan när jag var på Myrornas (second-hand affär) så fyndade jag en helt ny smartshake för 10kr. Så den använder jag varje dag nu :)
Smartshake



Ha en bra helg nu allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0