I'm back! :)

Jag har ju inte varit här inne och uppdaterat på lääänge nu! Jag har bara haft min viktnedgång i huvudet. Jag ska ner i vikt nu! Och det har gått så bra så. :)

Så här ser min "diet" ut nu:
Max 1000 kcal/dag och en morgon promenad/jogging tur varje dag. Försöker ta en timmes promenad nu istället för bara en halvtimma. Sen försöker jag att köra lite boxning med mitt wii.
Förbränna kalorier!- är mitt nya motto! :)

Och jag är supper taggad just nu! Det jag har i huvudet när jag är ute och promenerar eller gör annan motion är- Jag ska bli fin till bröllopet!
Det är ca 6 veckor kvar och jag vill minst gå ner till 65kg.
Och som det ser ut i dagsläget så har jag 4,5kg dit så om jag kämpar på ordentligt så kan jag klara det!!
Jag SKA klara det!

Och nu äntligen så har jag sett min kära 69,a på vågen! Jajemensn! Just nu står den på 69,5kg och i morgon är ju min vecko vägning så mer minus får jag nog inte, men jag är helnöjd!


Kolla vad jag hittade häromdagen. En gammal bild på mig som jag satte bredvid en ny bild. Jag ser verkligen skillnaden och det är så härligt! :) Den tröjan är förresten för stor för mig nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0