Inge bra detta...

Veckan som har gått har som sagt inte varit bra. Jag vet inte varför det har blivit så här men jag tycker själv det är jätte jobbigt. Jag tycker att jag är jätte tjock och är inte alls glad åt vad jag har åstadkommit. Känns som att om jag kanske går ner 20kg till då kanske jag inte kommer att vara tjock... Fast jag vet igentligen att det inte är så heller... Jag vill bara att dom sista 8kg kilona ska försvinna....
Jag har vägt mig i helgen och det var ingen bra siffra därför vill jag inte väga mig idag för min vecko vägning. Jag skriver i stället in vikten nästa måndag...
Jag tar fortfarande mina morgonpromenader och det är något som jag verkligen tycker om att göra! Att få gå själv och att få röra på mig.

Jag kommer att fortsätta att försöka hålla mig till mina 1300kcal per dag men jag vet inte hur det kommer att gå... Som sagt just nu känner jag ingen motivation alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0